Digitale historier
− Jeg vil gjøre Casco mer synlig på de digitale flatene. Det betyr å gi mer informasjon til brukere på en enklere måte. Det blir flere nyheter, bloggartikler, mer kompetanseheving for selgere og informasjon som er relevant, forteller nyansatt Christina Niemi (33).
Hun er digital markedsfører med bred erfaring fra Norge og utlandet. Hun gleder seg til å gi en digital «boost» til det tradisjonsrike selskapet. Den jobben skal også Evelyn S. Gustafson være med på. Hun er også et nytt fjes i Casco-universet. Hennes oppdrag er blant annet å gi limprodusenten et løft innen visuell kommunikasjon.
− Jeg ønsker å få kompetansen på huset ut til selgere og kunder. Det vi vet skal også de få vite. Det skal blant annet komme til utrykk gjennom smartere kataloger, brosjyrer og markedsmateriell som folk forstår, og som folk kan bruke. Jeg er opptatt av høy nytteverdi og kanskje noe mindre teknisk fagspråk, særlig det som rettes mot selgere og forbrukere, sier hun.