Inkluderer kundene
Geberit legger mye tid og ressurser i å finne nye, innovative løsninger som skal gjøre folks hverdag litt enklere. I prosessen tar de ofte med seg kunder og representanter fra markedet.
- Geberit arbeider hele tiden med innovative løsninger i samarbeid med våre kunder, og dette gir gode resultater, sier Arne Håkon Burdal, administrerende direktør i Geberit, i en pressemelding.
- I Norge er vår daglige kontakt med markedet viktig for å fange opp lokale behov og ideer. Dette videreformidler vi til konsernet, som tar dette med i utviklingen, forklarer Sydhagen.
- Et eksempel på at vi tar kunden med i utviklingsprosessen er arbeidet med å utvikle Geberit CleanLine gulvrenne.
Gulvrennen er elegant og stilren, enkel å rengjøre og utviklet slik at det ikke skal samle seg bakterier og såperester langs risten. I arbeidet med det nye produktet, ble gulvrennen satt på prøve av fagfolk - håndverkere fra fire land testet produktet for å finne ut om det holdt mål. Slik ble produktet testet ut av de som faktisk skal bruke det, før det ble lansert på markedet.