Skiller seg ut
Med nyåpningen ønsker de å skille seg ut, og tilby deg noe du ikke ser over alt.
− Vi ønsker å være litt nisje. Vi velger produkter som ikke nødvendigvis er de som er mest eksponert hos byggevarebutikkene, men som byr på spennende former og farger kundene legger merke til. Vi er foreløpig den eneste forhandleren i Trondheim med Pure & Original, for eksempel. Vi bruker også en litt annerledes innredning, blant annet fra Home & Cottage, sammen med mye tekstil og rene vegger med 16 egne farger, sier Brandmo.
De har også andre konsepter i butikken som bidrar til å differensiere og løfte tilbudet.
− Vi har et 70 kvm stort kurslokale inne i butikken, som skal brukes til å kurse både kunder og ansatte. For eksempel kurs i fargesetting. Kjedekontoret har også flyttet inn i samme lokale, som forsterker oss på læringsmessig vis. Alt kan testes før vi ruller det ut til kjeden, og vi skal ha opplæring av kjedemedlemmer i kurslokalet. Det er så mange synergier her at vi nesten er nødt til å lykkes, sier Brandmo med et glimt i øyet.